- Producto
- Ventajas
- Dimensión
- Ayuda

KLEBER DYNAXER UHP
Prueba el nuevo neumático de verano KLEBER Dynaxer UHP y siente el excelente agarre tanto en superficies secas como en mojadas, incluso a altas velocidades. Proporciona una mayor seguridad y tranquilidad en tus desplazamientos.
-
255/35R18 94Y XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.94índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).Y215/40R17 87W XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.87índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).WPágina informativa de la UE205/40R17 84W XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.84índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).WPágina informativa de la UE245/40R17 91Yíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.91índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).YPágina informativa de la UE215/40R17 87Y XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.87índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).YPágina informativa de la UE245/45R17 99Y XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.99índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).YPágina informativa de la UE255/45R18 103Y XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.103índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).YPágina informativa de la UE245/35R18 92Y XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.92índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).YPágina informativa de la UE
peace of mind

TRANQUILIDAD EN SUELO MOJADO
Excelente en carreteras mojadas
- Máxima calificación en frenada sobre suelo mojado.
- Escultura que favorece la evacuación de agua.
- Amplios canales longitudinales que ayudan a retardar el aquaplaning.
copy 6

HECHO PARA TI Y TU COCHE
El neumático en el que puedes confiar
- Logo de KLEBER en medio del dibujo, probado y homologado.
- Disponible para vehículos con llantas de 17 y 18 pulgadas.
buy need

BUENA INVERSIÓN A LO LARGO DEL TIEMPO
Ve más lejos
- Ahorra dinero gracias a la excelente duración proporcionada por una escultura con profundidad optimizada.
- Reduce el consumo de carburante con la tecnología de escultura autoblocante.
* Estudios internos de frenada en suelo mojado realizados por el Grupo Michelin entre el 18 de mayo de 2017 y el 14 de junio de 2017 en la pista de pruebas de Ladoux. Dimensión 225 / 45R17 94Y, vehículo Golf 7 Tsi, en comparación con la generación anterior (KLEBER Dynaxer HP3). Resultados promedio Frenada de 80 km/h a 20 km/h en superficie mojada y con ABS. Estudios internos de frenada en suelo seco realizados por el Grupo Michelin el 11 de abril de 2017 en la pista de prueba de Fontange. ABS. Dimensión 225 / 45R17 94Y, vehículo BMW 320 D E90, comparado con la generación anterior (KLEBER Dynaxer HP3). Frenada de 100 km/h a 0 km/h en superficie seca y con ABS.
Ottimi
Pneumatico equilibrato sia su asciutto che bagnato, molto molto silenzioso e confortevole, spero che tutte le sue qualità durino nel tempo
Dobry stosunek ceny do jakości.
Lata siÄ™ konkretnie.
Bardzo dobre opony, dobrze zachowują się na różnych typach nawierzchni czy to mokrych, czy suchych.
Polecam. Ciche przy wyższych prędkościach. Po około 13000 km nie widać znacznego zużycia. Styl jazdy mieszany z przewagą miasta.
Super opony na każdą nawierzchnię i bardzo ciche.
Opony bardzo dobrej jakości, jestem w pełni zadowolony z jazdy.
Rewelacja.
Bardzo dobre opony, sprawdzone na mokrej nawierzchni. Dosyć ciche przy prędkości ok. 160 km/h. Polecam.
Polecam, bardzo cicha opona.
Opony dobrze siÄ™ dorawujÄ…, polecam
Cicha i b. dobry stosunek ceny do jakości.
Polecam opony. Dobra jakość przy przystępnej cenie.
Opony ciche i świetnie się zachowują na mokrej nawierzchni.
Opona jest trochę głośniejsza niż poprzednie tj. Continental.
Opony świetnie trzymają się drogi. Mają dobrą cenę.
Opony są bardzo ciche i świetne się spisują na mokrym. Polecam.
Opony świetne na mokrą nawierzchnię!
Cicha, komfortowa, na suchym i mokrym trzyma całkiem dobrze. W relacji jakość/cena wypada naprawdę dobrze.
Bardzo fajne opony za rozsądną cenę. W porównaniu do poprzednich (P-Zero) są trochę mniej precyzyjne - mogłyby mieć sztywniejszy rant - może to moje zboczenie z jazd na torach - ale osobom często jeżdżącym na trasach >=180 km/h może brakować komfortu pewności prowadzenia, za to mniej łupie w kręgosłup na dziurach :) Porównywalnie kleją na suchym, bardzo ładnie trzymają/hamują na mokrym. Są ciche - myślę, że nawet cichsze od P-Zero. Miasto + trasy z przelotową do 160 km/h - w ogóle nie kupowałbym nic droższego. Przejechane jakieś 10 000 km, z czego ok. 6000 w trasach, PL, D, NL, B, A, CZ, SI, HR.
Opony ciche i świetnie trzymają się drogi w każdych warunkach.
Dobre opony w umiarkowej cenie, polecam.
Polecam, super.
Opony godne polecenia.
Opony ok. Dobry stosunek jakości do ceny. Polecam.
Super
SÄ… super ciche.
Bardzo dobre, ciche, polecam.
Opona trzyma ok. Hałas malutki. Polecam.
Bardzo dobre opony w niezłej cenie.
Bardzo dobre opony względem swojej ceny. Polecam bardzo.
W tej cenie rewelacja. Opony bardzo ciche, na suchym asfalcie bez zastrzeżeń. Na mokrej trochę gorzej, co nie oznacza, że jest źle. Dobry zakup.
Bardzo dobre i ciche opony.
Ok.
Bardzo dobre opony w dobrej cenie.
Bardzo ciche i ekonomiczne opony w dobrej cenie. Godne polecenia, pozdrawiam.
Jak dla mnie sÄ… super, polecam.
Koniec lęków przy prędkościach o których inni mogą tylko pomarzyć 🤪 Pewność to jest to co one dają, pewność i poczucie nieograniczania
Opony bardzo ciche. Na suchym i mokrym kierowanie OK
Dobre opony
Dobre opony w tej klasie cenowej.
Spoko!
W tej cenie nie ma lepszych, a lepsze są dużo droższe.
Jestem zaskoczony zdecydowanie.
Opony kleją bardzo ładnie zarówno na suchym, jak i po deszczu. Jeszcze nigdy mnie nie zawiodły, na zakręcie bardzo ładnie trzymają przyczepność. Póki co przejechałem na nich tylko 10 tys, ale ciągle wyglądają jak nówki, nie ścierają się. Jak dla mnie w tym budżecie bezkonkurencyjne.
Polecam jako użytkownik. Oponki ciche i bardzo dobrze trzymające w zakrętach. Na mokrej nawierzchni wysoka skuteczność hamowania. Opona godna polecenia nie tylko ze względu na swoje właściwości, ale przede wszystkim na cenę do jakości.
Bardzo dobre opony, porównuje z Eagle F1 na których jeździłem kilka lat. Bardzo dobre trzymanie toru jazdy na zakrętach. Polecam.
Bardzo dobre
Szybko , sprawnie, to jest poziom jakiego oczekuje i taki Oponeo prezentuje
Dosyć kleją przy tej szerokości, profil akurat, ścieranie okej, w moim przypadku tył bardziej, ale warunki napędowe ku temu sprzyjają. Nie za głośne. W tej cenie b. dobry średniak.
Bardzo dobra opona, na suchÄ… i mokrÄ… nawierzchniÄ™.
Super oponka, najlepszy stosunek ceny do jakości.
bardzo dobre opony, przy czym wyjÄ…tkowo ciche. Polecam!!!
Dwie 6 mówią wszystko. Dodam jeszcze, że są wyjątkowo ciche. Polecam.
Dobre opony w dobre cenie. Dopiero powyżej 100 km/h są słyszalne.
Coś pięknego.
Opony świetnie sprawdzają się na suchej i mokrej nawierzchni. Ogromną zaletą jest cisza. Ich po prostu nie słychać.
Super, bardzo dobre opony. na suchym idealnie się spisują z tym samochodem, na mokrym nie są idealne ale i tak lepsze od wielu innych droższych!
Spory rant chroniÄ…cy felgÄ™.
Jestem bardzo zadowolony z nowych opon. SprawdzajÄ… siÄ™ dobrze na suchej i mokrej nawierzchni. Polecam.
Bardzo dobre, ciche podczas jazdy.
Opona w miarę cicha, dobrze trzyma się drogi zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Jednym słowem za tą cenę godna polecenia.
Dobrze trzymajÄ… na mokrej i suchej nawierzchni. Bardzo ciche.
Dobra i cicha
Super siÄ™ sprawujÄ… na nawierzchni suchej, jak i mokrej. Polecam.
Bardzo porządne oponki. Dają pewność prowadzenia zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Przy 360 KM pod maską to bardzo ważne.
Świetna opona o niskim poziomie hałasu. Polecam.
Opony warte swojej ceny. Nie mam zastrzeżeń.
Opony sprawują się fantastycznie w każdych warunkach, przy czym świetnie się prezentują z 19 felgami. Wiem, że łącząc je z samochodem z napędem na 4 koła jesteśmy bardzo bezpieczni. Przyczepność jest niesamowita, a przy tym przenosi się to na pozytywne doznania podczas prowadzenia w zakrętach. Jak dla osoby młodej - bo 24-letniej - mogę serdecznie polecić opony od firmy Kleber.
Opony godnie polecenia, dobry produkt w dobrej cenie, polecam.
Lux opony.
Moje małe zwinne autko jest jak przyklejone do asfaltu. Zdecydowanie polecam. Skoda Fabia MonteCarlo taki mały Hot Hatch.
Idealny wybór!
Bardzo dobra opona, dobrze trzyma zarówno na suchym, jak i mokrym asfalcie, a przy tym jest bardzo cicha.
Dużo lepsze od poprzednich klasy premium. Samochód prowadzi się super. Bardzo ciche. Polecam.
Opony ok.
Na samym początku problem z wyżarzeniem. Ciężarki po zewnętrznej stronie w czterech oponach od 50g do 90g. Na „chińczykach†miałem mniej założone. Felga 19 wygląda jak choinka. Wyważane było parokrotnie. Oparło się o wyważenie na Hunter. Generalnie nigdy już nie kupie Kleber!
Dobra opona za dobrÄ… cenÄ™.
Dobra jakość opon za niewysoką cenę.
Opony bardzo dobrze trzymają się drogi i bardzo ciche przy większych prędkościach.
Auto pewnie prowadzi się na oponach, jestem bardzo zadowolony! Poleciłbym każdemu.
Opony dobre, w sam raz do jazdy umiarkowanej ekonomicznej, mogłyby być bardziej energooszczędne. Parametry opony zgodne z danymi producenta.
Ciche, w dobrej cenie.
Opony rewelacyjne pod względem ścieralności. Lepsze pod tym względem od klasy premium.
Najlepsza marka opon. Polecam ja nie zmieniÄ™ firmy!!
Super.
Åšwietne opony. Auto dobrze trzyma siÄ™ jezdni. SÄ… bardzo ciche.
Super jakość jazdy, samochód trzyma się nawierzchni, bezpieczna jazda.
Bardzo ciche a jednocześnie stabilne podczas jazdy na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Polecam
Bardzo dobre opony świetnie trzymają się nawierzchni
Dobra przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Dobre odprowadzanie wody
Opony godne polecenia nie huczÄ… i dobrze sprawujÄ… siÄ™ na mokrej nawierzchni
Opony bardzo ciche, dobrze trzymają się drogi, bardzo dobra jakość za tę cenę, serdecznie polecam
Bardzo dobre
Bardzo dobre opony. Kleją się do suchej i mokrej jezdni. Jeżdżę i po mieście i w dalekie trasy. Nie są głośne, dobrze trzymają się drogi. To moj kolejny zakup opon firmy Kleber, z którego jestem zadowolona. Polecam
Dobre opony klasy średniej - ciche, dobrze sprawują się na nawierzchni suchej i mokrej. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Podsumowując godne polecenia każdemu kto szuka opon klasy średniej w przystępnej cenie.
Szczerze polecam te opony, super trzymają zarówno na suchym jak i na mokrym, jestem zaskoczony poziomem dźwięku są naprawdę ciche. Nie było problemów z montażem i wyważeniem, nie występuje zadne bicie. Co do trwałości nie mogę jeszcze wyrazić opinii bo zbyt krótko są u użyciu.
Oponki ładnie się trzymają nawierzchni zarówno suchej, jak i mokrej. Polecam
Opony dają stabilne prowadzenie auto i czuję się bezpiecznie również w warunkach deszczowych
Trochę głośne przy szybkiej jeździe…. 69 dB jak było w opisie jest troszkę oszukane.
Generalnie opony dobre i ciche, ale szybko się ścierają. Wytrzymały z przodu tylko jeden sezon ok 20 tys. km, a bieżnik 2 mm. Natomiast te z tyłu jeszcze jeden wytrzymają, gdyż są w połowie zużyte.
Opony ciche i bardzo dobrze kleją i trzymają w zakrętach. Na mokrej nawierzchni wysoka skuteczność hamowania. Godne polecenia nie tylko ze względu na swoje właściwości, ale przede wszystkim na rozsądną cenę do jakości.
Opony bardzo fajne, stosunek ceny do jakości idealny. Dużo lepsze niż niejedne opony premium
Kupiłem opony Kleber Dynaxer UHP 235/45 R18 do Passata B8, nigdy nie byłem przekonany do tej marki opon, lecz postanowiłem zaryzykować, ogólnie opony BDB na suchej jak i na mokrej nawierzchni, poprzednie, jakie miałem to Goodyear, nie widzę znacznej różnicy, a nawet bym powiedział, że Kleber jest cichszy, to tyle na plus. Minusem wielkim był problem z wyważeniem opon, niedoważenia, jakie wychodziły to od 55 do 140 gramów na koło, męczyliśmy się po trzy razy ściągane zakładane opony na różne felgi, aby zoptymalizować wyważenie, sprawdzane felgi osobno itd. w końcu się udało, ale drugi raz nie kupię tej marki.
Jeszcze nie miałem wiele okazji jeździć na tych oponach. Zależało mi na w miarę cichych oponach z dobrymi właściwościami jezdnymi. Opona spełnia moje oczekiwania.
Bardzo dobre zachowanie na mokrej nawierzchni. Opony nie generują nadmiernego hałasu. Na suchej nawierzchni również bardzo przewidywalne. Użytkowana głównie na trasach szybkiego ruchu i autostradach.
Witam Opony bardzo dobrze się sprawdzają. Jestem bardzo zadowolony. Miałem wcześniej inne znanych marek lecz te okazały się najlepsze. Przyczepność super.
Opony były kupione 2 lata temu i są bardzo wytrwale.
Bardzo dobre opony , mam je już trochę czasu i mogę z czystym sumieniem polecić
Bardzo dobre opony za przystępną cenę
Lepiej się zachowują niż Micheliny - są ok i sporo tańsze
Bardzo dobre oponki. Dobrze się trzymają w różnych warunkach a do tego są dość ciche.
Jak na razie spisują się idealnie, ciche, dobrze trzymają się nawierzchni i nie pływają na kałużach.. polecam
Opony bardzo dobra przyczepność na suchym, jak i mokrym bardzo ciche.
Ciche i dobrze trzymajÄ… siÄ™ drogi :)
Opony świetnie sprawują się na mokrej, jak i suchej nawierzchni są bardzo ciche. Polecam
Rewelacyjna opona, cicha, fajnie trzyma się drogi. Na mokrej powierzchni mogło by być lepiej. Polecam.
Bardzo dobra jakość w bardzo przystępnej cenie. Od wielu lat kupuję opony KLEBER i nigdy nie narzekałem. Polecam 100%
Super opony na każdą nawierznie i warunki pogodę, dodając niskie wartości szumu - polecam każdemu użytkownikowi
Dobra przyczepność i dość ciche, polecam
Opony super
Mięciutkie, cichutkie, tanie i nowiutkie. Bardzo dobrze kleją do podłoża. Do 80 naprawdę cisza.
Opony na suchej i mokrej nawierzchni bardzo dobrze trzymają się drogi, opony te są bardzo ciche co wpływa na komfort i wygodę podczas dłuższych podróży. Polecam tym którzy szukają dobrych opon w rozsądnej cenie ;)
Dobre
Opony dobrze trzymajÄ… siÄ™ drugi. Ciche.
Opona wyjątkowo cicha. Właśnie tego oczekiwałem.. Naprawdę polecam
Opony bardzo ciche, bardzo dobra przyczepność na suchej jak i mokrej nawierzchni. W tym przedziale cenowym są rewelacyjne. POLECAM
Fantastyczne opony. Ciche i komfortowe. Bardzo dobrze trzymają się nawierzchni zarówno suchej, jak i mokrej nawet przy dynamicznej jeździe.
Kupiłem bo są dobre i ciche i tyle w temacie. Pozdrówka.
Bardzo dobre opony w cenie jednej z niższych na necie. Polecam
Ciche super na mokre. Polecam
Opony bardzo ciche. Dobrze trzymajÄ… siÄ™ suchej, jak i mokrej nawierzchni. Polecam
Najważniejsze, opony zgodnie z opisem ciche, przyczepność bardzo dobra na suchej i mokrej nawierzchni. Polecam
Dobre opony za przystępną cenę. Miłe zaskoczenie jak trzymają się mokrej nawierzchni, autko prowadzi się pewnie.
Opony godne polecenia, największy plus to jazda podczas deszczu, bardzo dobrze trzymają się drogi i druga rzecz to są bardzo ciche. Jestem mega zadowolony
Polecam, dobrze kleją 😊
Ciche, zapewniajÄ… komfort jazdy. Dobrze trzymajÄ… siÄ™ nawierzchni. GabryÅ› 51
Opony godne polecenia, ciche. Hamowanie na mokrej - bardzo dobrze się sprawdzają. Na suchej - tak samo. W zakrętach jak na 2 tony bardzo przewidywalne. Nic im nie trzeba więcej. Są ok i tyle w temacie.
Kilometry zrobione na tą chwilę nie są duże, bo około 5 000, ale jak dotąd jestem bardzo zadowolony z wyboru który dokonałem. Dobrze trzymają się drogi i nie są uciążliwe dla ucha nawet przy prędkościach 150/160 km/h
Polecam w 100%
Opony ciche i dobrze trzymajÄ… siÄ™ drogi.
Dobra jakość za rozsądną cenę
Długo zastanawiałem się nad wyborem opon do mojego auta. Wybór padł tym razem na markę Kleber model Dynaxer i mogę śmiało powiedzieć, że dotychczas nie zawiodłem się na oponach, a użytkuję opony dwa miesiace robiąc 5 tys. km. Opony jak przyklejone trzymają się podłoża mokrego oraz suchego. Opona bardzo ładnie wygląda na feldze. Polecam.
Opony bardzo ciche ,dobrze się jeździ, dobre hamowanie
Opony ciche, dobrze trzymają się drogi zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Brak efektu pływania opony w zakrętach (235/45/18). Niestety trafiłem na dwie opony z wadami fabrycznymi - na szczęście firma Oponeo stanęła na wysokości zadania i bezproblemowo wymieniła je na nowe.
Dobry stosunek jakości do ceny.
Fantastiche sul bagnato
Qs gomme per me sono un riferimento in termini di aderenza su strade bagnate.. di conseguenza danno il massimo anche su fondi asciutti.. consigliatosi me!!!Mercedes classe a 200 cdi w176
Pneu Kléber dynaxer UHP
J'ai mis 4 UHP neuf, sur mon alfa MiTo en 17' 105cvx. J'étais un peu septique au début, mais en fait très bonne adhérence sur sol mouillé et sur sol sec, je recommande. Longévité a voir dans le temps. Bon rapport qualité prix.
-
205/40R17 84W XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.84índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).WPágina informativa de la UE215/40R17 87W XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.87índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).WPágina informativa de la UE215/40R17 87Y XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.87índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).YPágina informativa de la UE245/40R17 91Yíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.91índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).YPágina informativa de la UE245/45R17 99Y XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.99índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).YPágina informativa de la UE
-
245/35R18 92Y XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.92índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).YPágina informativa de la UE255/35R18 94Y XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.94índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).YPágina informativa de la UE255/45R18 103Y XLíndice de cargaÍndice de cargaSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: 91: el índice de carga del neumático se identifica con un número, que corresponde a la carga máxima que el neumático puede soportar con la presión correcta.103índice de velocidadíndice de velocidadSi tomamos como ejemplo un neumático KLEBER DYNAXER HP3 de dimensiones 205/55 R 16 91 V: V: índice de velocidad (denominado también índice de rendimiento). Indica la velocidad máxima a la que el neumático puede desplazar una carga correspondiente a su índice de carga. Este índice de velocidad se expresa con letras que van de la Q (para las velocidades máximas menos elevadas) a la Y (para las mayores velocidades).YPágina informativa de la UE
COMPRENDER LAS ETIQUETAS DE LOS NEUMÁTICOS
Tu guía sobre ahorro de combustible, seguridad y neumáticos silenciosos.

AHORRO DE COMBUSTIBLE

En la parte izquierda de la etiqueta se indica la contribución del neumático al consumo de carburante y a las emisiones de CO₂.
Los neumáticos, sobre todo en función de su resistencia a la rodadura, representan alrededor del 20 % del consumo de carburante de los vehículos. Una reducción de la resistencia a la rodadura puede, por lo tanto, contribuir de manera significativa a la eficacia energética del transporte por carretera y, así, a la reducción de emisiones (CO₂). Es este valor de resistencia a la rodadura, medido en una máquina de simulación, lo que determina el grado del neumático.
¿Qué diferencia existe entre un neumático A y un neumático E?
La diferencia de resistencia a la rodadura es considerable y representa una evolución tecnológica de varias generaciones de neumáticos.
En un turismo, el impacto sobre el consumo de carburante entre un neumático A y uno E es muy importante, del orden de 0,5 l/100 km.
Es decir, 80 l de carburante al año (por 15.000 km/año).
Más de 100 EUR/año para un vehículo de gasolina (para un precio de carburante de 1,30 EUR/l)
Si el impacto económico para el consumidor es muy importante, el impacto medioambiental no lo es menos, ya que esta diferencia de consumo corresponde a 12 g de emisión de CO₂ por km.

CARRETERAS MOJADAS

La parte derecha de la etiqueta indica el rendimiento del neumático en situación de frenada en asfaltos húmedos. Las mediciones se han hecho en vehículos en función de las condiciones definidas por la normativa europea (velocidad, características de las vías, altura del agua, temperatura…).
El grado se establece por comparación del rendimiento del neumático comprobado con relación a un neumático de referencia.
¿Qué diferencia existe entre un neumático A y un neumático E? (Para este rendimiento de seguridad, la clase F no está autorizada para su comercialización)
La diferencia de distancia de frenado entre un vehículo equipado con neumáticos de categoría A y un vehículo equipado con neumáticos de categoría E es superior a 18 metros.

NIVEL SONORO Y OTRA INFORMACIÓN

El ruido debido a la circulación es una molestia importante. La parte inferior de la etiqueta indica el nivel sonoro del neumático, emitido en el exterior del vehículo, y no el ruido percibido por el conductor dentro del vehículo. La cifra indica el nivel sonoro en decibeliosy clasificado de A a C.
Código QR de la base de datos EPREL:
La información técnica y de clasificación se comunica a las autoridades y se añade a la base de datos europea EPREL. Se puede acceder a esta base de datos a través del código QR junto al letrero Energy y lo lleva a la hoja de información del producto del neumático.
Se pueden ver 2 pictogramas en la etiqueta para expresar la capacidad del neumático para usarse en condiciones de nieve y / o hielo.
Marcaje 3PMSF:
Indicación de si el neumático es para uso en condiciones de nieve severa (marca 3PMSF).
Marcaje Ice Grip:
Indicación de si el neumático es un neumático con agarre en hielo (marca de agarre en hielo).
Información sobre neumáticos